Nasza polityka jakości

ZOBOWIĄZANIE CONFLOW SPA

W ciągu ostatnich 12 lat Conflow Spa przyjął nie tylko System Ubezpieczeń Jakości UNI EN ISO 9001: 1994, ale także nową kulturę przedsiębiorczości opartą na strategicznej wartości Jakości i jej ciągłym doskonaleniu.
Kierownictwo Firmy w celu zadowolenia Klienta dba o cały cykl produkcyjny, począwszy od projektu zaworu, poprzez proces certyfikacji i określenie warunków handlowych zgodnie z potrzebami Klienta i Międzynarodowej Dyrektywy.
Conflow Spa ustala również roczne cele jakościowe, analizowane co miesiąc za pomocą specjalnych wskaźników wydajności i zorientowane na poprawę globalnej wydajności.

ZADOWOLENIE Z OBSŁUGI KLIENTA

Kierownictwo Firmy za pomocą określonych praktyk określiło, w jaki sposób żądania klienta muszą być spełniane oraz w jaki sposób wyniki muszą być rejestrowane i analizowane w celu zapewnienia ciągłego doskonalenia Usługi.

CEL POLITYKI JAKOŚCI

Podaruj Klientowi Asortyment, będący wynikiem wysokiego procesu projektowania technicznego, zgodny z potrzebami Rynku w zakresie ceny i czasu dostawy oraz zapewniający niezawodność w długim okresie.

WIZJA JAKOŚCI

Mocną stroną firmy jest z pewnością dynamiczna i sprawna organizacja, codzienne Conflow Spa porównuje się z konkurencją, aby zapewnić Klientowi najlepszą obsługę. Ta właściwość ma kluczowe znaczenie na Rynku, który wymaga ciągłej poprawy jakości.
Zarządzanie Systemem Jakości nie powinno być biurokratyczną przeszkodą między Firmą a Klientem, ale instrumentem stworzonym w celu zagwarantowania, że ​​Produkt jest zgodny z żądaniem iw pełni go spełnia.

PODSTAWA POLITYKI JAKOŚCI

Zasoby Ludzkie zajmują centralne miejsce w firmie, każdy wie, że jego rola jest kluczowa, każdego dnia odpowiedzialność, oddanie pracy i duma z bycia częścią końcowego wyniku przyczyniają się do osiągnięcia ustalonych celów Jakości.
Conflow Spa musi być wzorem uczciwości i przestrzegania wiążących wymagań produktów narzuconych przez prawo oraz przez Międzynarodowe Standardy i Dyrektywy Techniczne.

CELE DLA JAKOŚCI

Zarząd Spółki wyznaczył następujące cele i wskaźnik pomiaru:

Zwracane towary / reklamacje klientów, cel ten jest szacowany za pomocą specjalnego wskaźnika wydajności w każdym półroczu.
Terminowość terminów dostaw, cel ten jest szacowany na podstawie specjalnego wskaźnika wydajności każdego roku na koniec roku obrotowego
Niezgodność produktów lub zespołów – cel ten jest szacowany za pomocą specjalnego wskaźnika wydajności w każdym półroczu.
Niezgodność zakupionych towarów, cel ten jest szacowany corocznie na koniec roku obrotowego za pomocą specjalnego wskaźnika wydajności.
Terminowość dostaw dostawców, cel ten jest co roku szacowany na podstawie specjalnego wskaźnika wydajności na koniec roku obrotowego.